Sunday, January 11, 2009

Sakit hati ?


Ad0iiii….xngant0k la plak,td dh td0w kejap..kejap p0m ade gk a dlm 2 jam….hehe! tetiba je rse nk luah perasaan aku neh,skit ati ade..nk marah p0m ade…tp aku sbar je…kekdg diam tu lebih baik dr bercakap…hahahaCum!...ntah ape aku merepek pagi2 buta neh…kite neh idup perlukn kasih syg..tol x? kite neh dijadikan idup berpasangan,tp ble dh ade pak we or makwe…mcm2 hal plak jd…si dia ske kt org len la..mcm2 a,pas2 clash…kn? Tp tu a yg blaku kt aku,sedih ade,nk marah p0m ade..kl0 mrah2 p0m xde gne…buang mse jew..maybe die bkn untukku…tp ble dh dak puan tu maenkn die,pndai plak dtg blik kt aku…wlaupun rse syg tu ad tp ssh aku nk trime die balik….last2 putus je sng…huhu! Tp aku mampu lg utk senyum,gelak,bergurau ngan mber2 aku…wlaup0n tu smua plastik,aku tpkse ubat luka di hati aku
neh…luka dlm sape taw,Allah je taw ape yg aku rse…kl0 luka berdarah tu org bley nmpak..sakit tu mmg sakit tp luka kt dlm n luar berbeza…mungkin suatu hari aku akan dpt jgak cinta luar biasa yg kekal slame nyer…dan bkn cinta biasa….amin…last aku anta msg kt ex-b aku….mcm kt bwah neh…baca a..

“andai esok nafasku berhenti,ingatlah detik trakhir diri ini…andai esok nadi ku mati,MAAFKANLAH KESALAHAN diri ini,hanya satu yg kau perlu tahu,aku gembira +bahagia mengenalimu…sm0ga perpisahan ini bukan alas an utk kte bmusuhan..ku sentiasa doakan dirimu bhgia,,,n sm0ga berjumpa yg lebih baik pdku…Amin”’

Wahhh…lega ckit ati aku…sekadar k0ngsi pengalamn n bercerita…ape yg blaku kt aku bkn la perkara luar biasa tp dh biasa korang dgr..kn2?...ape p0m,blaja2x! jdkan ari neh lebey baik dr ari semlm…tu kte2 smgat aku yg lme…skunk kate2 smgt br…”BUKAN SENANG NK SENANG & BUKAN SUSAH NK SUSAH”

Allahuakbarrr!!!...

Jiwang la plak pagi2 neh..hampeh! huahuahua!

1 comment:

nurulfzz said...

oit..aper nih sdeh2..xrock r..haha..stay cool my fren..kumbang bkn sek0r..laki bkn sorg..igt tuh!!d0nt sad2..