Saturday, November 14, 2009

Mai Twin or kLon??

ting tong! bgn awal la plak ari ney....coz semlm tidow awl...hehehe...aku sakit perut benanyer...semlm minum air tea beng jew....xtaw nk mkn apew...tetiba jew sakit perut...perut msuk angin kot...mmmm....bgn awal2 ney wt aku lapar je ney...da nyanyi2 perut aku...lalala....

emm...lme dh xmsg ngan my twin@klon...lme xjpe sbb die kt sabah...time cuti sem jela ley jpe...huhuhuhu...adik aku tuw manje ckit....tp seb baek die tu ley bdikari,biase la xbiase duk jauh ngan parent...hehe!...actually die bkn la adik aku tp muka kte org ade iras...mber2 skolah n cikgu2 p0m smpai tertukar mne 1 fathihah (along) n mne 1 fadhilah (angah)...nme pum lebey krg jew....n kte org mmg rapat...huhu! xsangka plak ad muka mirip aku...lalala....

time cuti jew...aku la yg kne p umah die...al maklum la..c angah tu bkn reti drive pum...pndai drive basikal jew....huk9x! pic kembar aku tuw xley nk upload sbb xdek pic die lam lptop aku...so,len kali la ea...

No comments: