Monday, September 22, 2008

Dugaanku Di BuLan Puasa...n Raya Dah Nak Dekat...

Hmmm...bulan2 p0se cmnie byak dugaan...kn2...tahan lap0r p0n dugaan gk...tp bln p0se kn byak kelebihan nyer..mgu ke-2 last puasa aku demam...terpakse la p0nteng kelas 2 ari,surat cuti sakit xdek...doktor xdek,so..surat cuti xdek gk la...heehehehe...
tp skunk da msuk mgu last puasa demam dh ok ckit...tp sakit tekak plak..ubat actifast tlekat kt tekak...sakit wo000...nk mkn..minum p0n ssh...time bkak p0se la...jgn salah paham plak yew..uhuk3x!....tp alhamdulillah,ubat itu berjaya ku telan smpai sakit2 kepala aku nk mnelan nyer....ad0w la....mcm xcaye plak mgu dpn dh nk raye...aku nk jpe kwn2 baek aku...kite org dinamakan "TRIPLE F" (FATHIHAH,FADHILAH,FARHA),sbb kite org mmg kwn rapat....wahhh!!...mcm nk msuk gangstarz plak...huhuhu....pep0n..aku nk g raye umah di0rg...every year raye umh di0rg,x miss p0n..bestt w0oooo000....


No comments: